Asiakastarinan käyttäminen myynnissä
BrainyDay Visual BrainyDay Visual

Asiakastarinan käyttäminen myynnissä

Asiakastarina lienee uskottavin keino todentaa yrityksen tuottamaa arvoa. Kun yritys itse kertoo osaavansa hommat, uskoo ken tahtoo. Mutta kun tyytyväinen asiakas kertoo samat lorut case-esimerkkinä, ei sitä tohdi alkaa kyseenalaistamaan.

Read More
Mahdollisuuksien Iijoki -dokumentti on julkaistu
BrainyDay Visual BrainyDay Visual

Mahdollisuuksien Iijoki -dokumentti on julkaistu

Lyhytdokumentti, Mahdollisuuksien Iijoki, on tarina Iijoen vuodenkierrosta sekä ihmisen ja luonnon vuorovaikutuksesta jokialueella. Se on tuotettu osana Lohi Iijokeen -hanketta. Dokumentti painottuu vaelluskalateemaan ja jokiluontoon. Siinä kerrotaan kuitenkin myös Iijoen historiasta, kulttuuriperinnöstä ja joen monipuolisista virkistyskäyttömahdollisuuksista.

Read More