Kuinka tuotetaan brändivideo valmiiksi tunnistettavaan tyyliin?

Case: OP Pohjois-Karjala

OP Pohjois-Karjala - brändimainosmateriaali fuusioviestintään.

Osuuspankki on varmasti yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä. Brändiviestinnän tarve syntyi, kun Liperin, Outokummun ja Vaara-Karjalan Osuuspankit fuusioituivat OP Pohjois-Karjalan kanssa.

Koska OP Pohjois-Karjala koskettaa käytännössä jokaista pohjoiskarjalaista, lähdimme suunnittelemaan brändivideota siitä, mikä pohjoiskarjalaisia ihmisiä yhdistää. Mitä Pohjois-Karjala merkitsee asukkaille?

Tähän tulee asiakkaan kommentti.
- Nimi, titteli

Osuuspankilla on jo niin tunnistettava tyyli esimerkiksi televisiomainoksissa, joten meidän oli helppo lähteä hakemaan oikeaa taiteellista suuntaa.

Pohjoiskarjalaisuus näkyy lopputuloksessa luonnillisesti voiceover-spiikissä, mutta myös eri henkilöissä ja kuvauspaikkavalinnoissa. Kuvaukset tehtiin useampana eri päivänä, ja ne suunniteltiin siten, että kuvausaika saataisiin käytettyä mahdollisimman tehokkaasti.

Osuuspankki, OP Pohjois-Karjala

Yhteistyö sujui mutkattomasti, ja oli mukava huomata valtakunnallisen brändin luottavan paikalliseen osaamiseen.

“Tähän asiakkaan kommentti.”

Toimitimme asiakkaalle monipuolisesti eri versiot siten, että mainontaa pystyi tekemään mm. televisiossa, somessa ja infonäytöillä.