
Green Trail - brändiviestinnän materiaali
Green Trail on metsästykseen ja kalastukseen erikoistunut verkkokauppa. Lähdimme kasvattamaan brändin tunnettavuutta kahden vuoden yhteistyöllä, jonka tuloksena toimitimme noin 50 erilaista videota: tuote-esittelyitä, henkilötarinoita, fiilisvideoita ja opasvideoita.
Kuvasimme Green Trailille myös tarinallisen brändivideon, jossa hyödynnettiin kahden vuoden ajalta taltioitua kuvamateriaalia. Videoita on käytetty monipuolisesti mainonnassa, verkkosivuilla sekä sisältömarkkinoinnissa.
Brändiviestintä käytännössä
Viestinnällä tavoitellaan brändi-identiteetin selkeyttämistä sekä tunnettavuuden kasvattamista.
Nämä saavutetaan monipuolisella sekä linjakkaalla viestinnällä eri kanavissa.
Viestintästrategia työstetään tyypillisesti mainostoimiston kanssa, jolloin siitä tulee johdonmukainen sekä systemaattinen.