Green Trail - brändiviestinnän materiaali

Green Trail on metsästykseen ja kalastukseen erikoistunut verkkokauppa. Lähdimme kasvattamaan brändin tunnettavuutta kahden vuoden yhteistyöllä, jonka tuloksena toimitimme noin 50 erilaista videota: tuote-esittelyitä, henkilötarinoita, fiilisvideoita ja opasvideoita.

Kuvasimme Green Trailille myös tarinallisen brändivideon, jossa hyödynnettiin kahden vuoden ajalta taltioitua kuvamateriaalia. Videoita on käytetty monipuolisesti mainonnassa, verkkosivuilla sekä sisältömarkkinoinnissa.

Brändiviestintä käytännössä

  • Viestinnällä tavoitellaan brändi-identiteetin selkeyttämistä sekä tunnettavuuden kasvattamista.

  • Nämä saavutetaan monipuolisella sekä linjakkaalla viestinnällä eri kanavissa.

  • Viestintästrategia työstetään tyypillisesti mainostoimiston kanssa, jolloin siitä tulee johdonmukainen sekä systemaattinen.