
Enerke - EB-videoiden sarja
Enerke on sähkön jakeluun sekä tietoverkkojen kehittämiseen erikoistunut yritys. Merkittävänä viestinnän osa-alueena on työnantajamielikuvan (employer branding, EB) rakentaminen. Tätä varten suunnittelimme videoiden sarjan, jossa työntekijät kertovat tarinoita työnsä arjesta.
Videoista toimitettiin master-versioiden lisäksi lyhyemmät someversiot, joita voi käyttää kampanjoinnissa esimerkiksi uusien rekrytointien yhteydessä. Lisäksi tuotannon aikana paikalla oli valokuvaaja, joka toimitti Enerkelle kuvapankkimateriaalin.
EB-videot käytännössä
Rakennetaan positiivista mielikuvaa aidoilla tarinoilla työntekijöiden arjesta.
Keskitytään ihmisten tarinoihin ja viestitään se mielenkiintoisella tavalla.
Viestintää tehdään verkkosivuilla, somessa orgaanisena sekä kampanjointina, rekrykampanjoissa, messuilla sekä tapaamisissa.